Pilates & Stretch je fúzia dvoch fitness foriem, ktoré sa navzájom dopĺňajú a kompenzujú. Pilates posilňuje vo veľkej miere svaly stredu tela a v tandeme pôsobí Strečing ako úľava pre namáhané svaly po celom dni. Vo všeobecnosti benefitom strečingu je zväčšenie rozsahu pohybu a ohybnosti, ale rovnako aj zvýšenie cirkulácie krvi, zlepšenie postúry, zredukovanie bolestí, uvoľnenie stresu a doprianie si tichej príjemnej chvíľky iba pre seba. Cieľovka je jasná – uvoľnenie chrbtových svalov strečingom a zároveň posilnenie stredu tela a hĺbkových svalov metódou Pilates.

Organizačné informácie

Cvičí sa v pohodlnom oblečení a v ponožkách.

Lekcie môžete navštevovať jednorazovo – 6 Eur alebo na permanentku. 60 Eur – 11 lekcií /1 lekcia je zadarmo/

Na lekcie je potrebné sa vopred prihlásiť v rozvrhu.

Cvičíme v štúdiu a vysielame aj živé prenosy online – možnosť pripojiť sa a cvičiť z pohodlia domova.

Cvičíme

Lekcia prebieha vo forme hybrid – osobne v Petržalke aj live stream ONLINE

Trvanie

60 minút

Kurz vedie certifikovaná lektorka metódy bootybarre a pilates

Mgr. Zuzana Veres

Dáška Šeminská

Moja prvá lekcia jogy, ktorú som navštívila bola joga na Bali. Vtedy som ani netušila, že to bola Ashtanga joga. Z lekcií som odchádzala naplnená kľudom, spokojnosťou a radosťou. A tak začala moja prax, moja cesta jogy. Ashtanga yoga, Iyengar yoga, Absolute hot  yoga, Hatha yoga …

Opäť sa raz potvrdilo, keď je žiak pripravený, učiteľ sa objaví. Za krátky čas prišla príležitosť odovzdať svoje nie len jogové skúseností ďalším ľuďom. Stala som sa jogovou inštruktorkou. Som vďačná všetkým mojím minulým, súčasným a budúcim učiteľom a tiež klientom, ktorým patrí moje veľké poďakovanie.

Joga okrem iných, všeobecne známych benefitov, je pre mňa  silnou vnútornou oporou a zároveň nástrojom  ako odolávať starostiam bežného života  a ako sa z toho  nepo…. Môj prístup k vedeniu jogy je skôr terapeutický,  sústredený na detail, techniku a dych. S  meditáciou a ezoterikou to veľmi nepreháňam. Učím klientov princípom zdravého a bezpečného pohybu s aspektom na os tela – oporu tela – zámer pohybu.

Mgr. Dagmar Šeminská

yoga inštruktorka

Tento web používa súbory cookies. Prehliadaním webu vyjadrujete súhlas s ich používaním.